YAZARLAR

MAGAZİN - DEDİKODU
DİLARA PEKEL
dilara@gecce.com
twitter.com/dilarapekel
Son Güncelleme: 12 Eylül 2011 03:39
'ÇAKMA EZEL!' SAFSATASI!
Sizlerden gelen maillere ve yorumlara bakılırsa benim ‘her şey turum’ pek bir sevilmiş.. Devamını bekleriz yorumlarınızı kırmıyorum.. İşte huzurlarınızda 'her şey turu 2..'

Kuzey Güney ekrana damgasını vurdu.. Tüm Türkiye Kıvanç Tatlıtuğ’u konuşuyor.. Kadın yazarlar, o baklava dilimli şahane vücudu övüyor, bir kısım erkek yazarımız da hasetle tırnaklarını kemirip kadın derneklerini göreve çağırıyor.. Cinsel istismarlığa kim dur diyecek tarzı sorular gündeme getiriyorlar.. Geçiniz efendim o baklava dilimli şahane vücudu da oyunculuğa gelin.. Tamam, o kadar kolay yabana atılacak bir vücut olmamış itiraf ediyorum, ekrana yapıştırdı Kıvanç, çığlıklar attırdı, kendine hayran bıraktırdı ama o vücuttan öte oyunculuğuna atlattırdığı bilmem kaç milyon basamağa ne diyorsunuz?

Valla ben şoktayım halen.. Her zaman Kıvanç’ın oyunculuğunun her projede ilerlediğini ve kendini acayip geliştirdiğini söyleyen biri olarak Kıvanç’ın geldiği son noktayı ayakta alkışlıyorum.. Muhteşemdi.. Hele o babasından dayak yediği ve sevdiği kızı abisiyle öpüşürken gördüğü sahnelerde sergilediği oyunculuk, o bakışlar, o dudak titremesi.. Allahhhh nidaları eşliğinde izledim.. Ezel’de ‘kör anne’ olarak kendine hayran bırakan İpek Bilgin’in Kıvanç’a koçluk ettiğini düşünürsek bu muhteşem oyunculuğa pek de şaşırmamız gerekiyor. Cidden çok iyiydi, helal olsun hem oyunculuğuna hem de o şahane vücuda :)

Kuzey Güney’den devam edelim.. Geçen haftaki yazımda Öykü Karayel’i donuk bulduğumu ancak eleştirmek için erken olduğunu, marifetini konuştursun, sonra yazarız bol bol dediğimi hatırlayanlar vardır.. Fikrim hala sabit.. Acayip donuk buluyorum onu. Ekran ışığını alamadım ben, bir tek ben mi böyle düşünüyorum acaba, siz ne diyorsunuz?

Kuzey Güney'in en ironik yanını da yazmadan geçemeyeceğim.. Zavallı Kıvanç, hala Matmazel'in o sorgular bakışlarının gölgesinde.. Kurtulamadı gitti :)

***

Gelelim Yalancı Bahar’a..

En büyük yanlışları bu diziyi Aşk-ı Memnu yalısında çekmek.. Diziye konsantre olmak imkansız.. Sanki biraz sonra merdivenden Bihter inecek, Firdevs Hanım soldaki odadan fırlayacak, kapıdan Behlül girecek gibi.. E ne yapalım yani Aşk-ı Memnu yüzünden o evi kullanamayacak mıyız diyebilir yapımcılar.. Tabii ki kullanılacak o ev, miladını dolduracak hali yok ama erken bir kullanım oldu sizin ki.. Aşk-ı Memnu bitti ancak fırtınası bitmedi ki.. Herkes hatıralarını yaşıyor o dizinin.. Bir fenomen oldu yani.. O yüzden herkesin Yalancı Bahar’ı izlerken Aşk-ı Memnu anıları depreşti..

Ya da madem kullandınız biraz daha değiştirseydiniz o dekoru.. Kapı girişindeki masa, Firdevs Hanım’ın odasının dışındaki yan bölüm aynı duruyor.. Dizide anne rolüyle izlediğimiz Ayda Aksel bile Firdevs Hanım’ın odasında yine pencere önünde oturuyor.. Tamam o oda salon yapılmış ama nafile işte.. İşiniz zor vesselam.. Dizi ‘çakma Ezel’ yorumlarına kesinlikle katılmıyorum.. Her geçmişe gönderme yapan dizi Ezel taklidi olacak diye bir kural mı var yani? Ona bakarsanız Kuzey Güney’de de geçmişe göndermeler var, o da mı ‘çakma Ezel’ yani.. Saçma! Ayrıca geçmişe gönderme yapan ilk Türk yapımı da Ezel değil, hatırlatırım!

***

İlahi adalet.. Sen nelere kadirsin Tanrım.. Her sabah Aysun Kayacı’yı garip türküler eşliğinde göbek atarken seyrediyorum da nereden nereye diyorum.. Sabah programlarını acımasızca eleştiren, Seda Sayan’ı yerden yere vuran Aysun Kayacı, sabah programı yapıyor ve göbek atıyor.. Şaka gibi.. Hadi bir de yapabilse, neyse! Müjde Ar, Çiğdem Anat ve Pınar Kür’ün yanında acemiliği belli olmuyordu ama tek başına bir skandal Aysun Kayacı.. Sit-com işine geri dönmesini şiddetle tavsiye ediyorum ona..

***

İsmail YK ayrı bir vaka.. O da tek başına program yapıyor Kanaltürk’te.. Hoş, yapamıyor dersem daha doğru olacak.. Bu arada söylemeden geçemeyeceğim canlı performansı da felaketmiş İsmail YK’nın.. Bir kere denk geldim de kulaklarıma inanamadım.. Canlı performansı kötü, sunuculuk deneyimi sıfır ama koca bir yayın dilimi ona ait.. Kanaltürk yönetimi ne yapıyorsunuz, amaç ne?

***

Kanal D dizilerindeki Firar reklamı tam gaz bu arada, farkında mısınız? Kuzey Güney dizisinde bol bol afişlerde Firar reklamı seyrettik, ardından Fatmagül’ün Suçu Ne dizisinde de aynı şey oldu.. Böylesi de ilk kez oluyor herhalde.. Beşiktaş maçında da Ertem Şener de ananslar arasına Firar'ı sıkıştırıverdi.. Firar hafızalara kazındı ama bakalım bu reklam taktiği dizinin tutmasını sağlayacak mı? Sizi bilmem ama ben Firar'ın bu kadar gözüme sokulmasından acayip rahatsız oldum.. Ve dizi daha başlamadan bana itici gelmeye başladı bile..

***

Fatmagül’ün Suçu Ne demişken, yeni sezona normal bir bölümle başlamalarını garipsedim.. Ertesi gün yankılanacak bir iş bile çıkmadı diziden.. Bir mektup sahnesi, bir de kavuşma anları..Yavandı.. Daha gümbürtülü bir bölüm olmasını bekliyordum.. Son haftalarda gösterilen düğün fragmanının da aldatmaca olduğu ortaya çıktı böylece. Ertesi gün diziyi izlemeyen herkes birbirine ne oldu, evlendiler mi diye soruyordu.. Ancak ortada öyle bir görüntü yoktu.. Fragman aldatmacısına kurban gitti Fatmagül.. Kim bilir ne zaman evlenecekler?

***

Fahriye Evcen’e gülen başrol şansı Gökçe Bahadır’a neden gülmedi merak ediyorum.. Yaprak Dökümü’nden çıkan tüm kadınlar neredeyse başrolde.. Deniz Çakır, İffet’i kaptı; Fahriye Evcen Yalancı Bahar’ı; Bennu Yıldırımlar Umutsuz Ev Kadınları’nı.. Gökçe Bahadır’da da Sensiz Olmaz’da ama yine yan rolde.. Yine acılar çekecek bir kadın rolünde.. Nurgül Yeşilçay’ın başrolünü oynadığı iyi başladı.. Çınar Ağacı’nda oyunculuğuna vurulduğum küçük oyuncu Deniz Deha Lostar da yine Nurgül’ün oğlu rolünde.. Çınar Ağacı’nda da öyleydi, bilenler bilir.. Erkek başrollerde de Onur Saylak ve Murat Han var.. Bakalım hangi oyunculuk ön plana çıkacak? Onur Saylak, Tuba Büyüküstün’ün kocası sıfatından kurtulup oyuculuğuyla ön plana çıkacak mı?

***

Tuba Büyüküstün demişken, ikizlerinin cinsiyeti belli olmuş, kızları olacakmış.. Hayırlısı olsun ve Allah nazarlardan saklasın üçünü de... İki muhteşem güzellik daha katılacak aramıza demek ki.. Bol şanslı bebekler olurlar inşallah..
YASAL UYARI: Yazarın yazısının kopyalanması yasaktır. Yazı, sadece gecce.com’a link verilerek kullanılabilir. Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.
Toplam 64 yorum bulunmaktadır...
  • Arkadaşlar birilerinin adını kullanarak bunu o yazmıştı yok bunu o söylemişti diyerek iftira atmak o kadar çirkin ki. Bunun nerelere varacağının farkında bile değilsiniz. Olaydan haberi bile olmayan kişilerin adını kullanıp onun üzerinden iftira atmaya çalışıyorsunuz. Üstelik amacınız bu kişileri birbirine düşürmek. Sizi uyarıyorum. Bu çocukça davranışlarınıza ve yalanlarınıza bir son verin. Yoksa sonuçlarına çok fena katlanırsınız. Bahsi geçen bir kaç kişinin olaylardan ve bu yazılanlardan haberi bile yok. Lütfen bu kişileri alet etmeyin.Bahsi geçen arkadaşlar sizde bu kişilerin oyunlarına gelmeyin.
    Misafir(Uyarı..) - 16.09.2011 11:40:21
  • sinanın bakış açısı yeminle süper:) bence de onun üzerine yoruma gerek yok:)))
    Misafir(misafir) - 16.09.2011 11:35:52
  • sizinle aynı fıkırdeyım öykü karayel olmamış uymamış dızıde gözüne batıyor hem rol yapma yeteneği başarılı değil ıtıcı duruyor nedense arkadaşlar bırını beğenınce diğerlerını yerden yere vuralım nasıl bır ruh halı bu işini iyi yapan kımse takdır edılmelı yalancı baharın aşk-ı memnu dizisiyle hiç ılgısı yok cansel gayet başarılı cansel yeteneksız bır oyuncu olsaydı olduğu yerde sayardı tuba onura katkı sağlar kımseye değil ayrıca kendısıde ıyı bır oyuncu değil çok çalışması lazım tubanın bazı arkadaşlar kendılerını ne sanıyorlarsa yalancı bahar kaldırılsın demişler sızmı karar verıyorsunuz ayrıca beğenmıyorsunuz dızıyle canselle ılgılı her konuya hakımsınız dizi izlenıyor takıp edılıyor yorum yapılıypr kıskançlık başka bır şey değil başarılı oyuncu kum olursa olsun egomuzu yenıp takdır etmeyı öğrenmelıyız
    Misafir(aysel) - 16.09.2011 03:17:13
  • Ya tuba guzel 1 kiz oyunculuguda iyi.neden boyle yaziliyor anlamadin hemde hamile kadinla ilgili boyle 1 sey yzmak hic iyi digil.bunlari okuyub uzulurse hamile hamile hic hos degil.beren saate cok iyi 1oyuncu ama onlarin boyle reklamlarini yapmasakda oyunculuklariyla one ciksalar.yalanci bahara niye yukleniliyor anlamdim hele yali konusu cok komik.iyi ozaman oyaliya fatmagulle kuzey tasinsin valide sultanda ferihada ha bide mahideevren sultan cok iyi olur yalidan belki sogursunuz.oyku karayel ise ya 1sans verin kiza Sogutmugun kizi oyunculuktan elesdiremiyorsunuz bile onlari izliyorsunuz onlara miyy,bon bon bakiyor ,tuba kimya bu tarz elestireler yapmaya hakkiniz yok oyunculuktan once ONLAR insan ve kirila bilirler.................
    Misafir(BI ZAHMET) - 16.09.2011 00:52:54
  • dikkat.et ...oda magiç yani Nalan, Canselin azılı fanlarından... hepinizin sayısı 10 geçmez ama heryerdesiniz..ama çok komiksiniz..sizleri okumak dizi izlemekten keyifli..hep başkalarını suçlama modundasınız..ilkin kendinize ve yaptıkalrınıza bir bakın...
    Misafir(çok komiksiniz) - 15.09.2011 23:47:37
  • sinan adlı arkadaş bayıldım yorumuna sen çok yaşa çok yaşa...başka kimse bi şey yazmasın artık sinanın yorumunun üzerine...acayip tespitler yapmış abi çok iyi ya:)))))
    Misafir(misafir) - 15.09.2011 20:30:30
  • hocam en güzelini sinan adlı arkadaş yazmış, süper tespitleri var,alayına katılıyorum yazdıklarının sinan kardeş:))) süper valla..:))
    Misafir(misafir) - 15.09.2011 20:28:41
  • Ne bu fanlık anlayamıyorum fan demek diğer oyuncuları sevmiyorsun hakaret ediyorsun sadece 1 kişiyi mi seviyorsun demek(:Saçma (:Çok iyi iki arkadaşı böyle kıyaslayamazsınız burası bir yorum sitesi yazdıklarınıza dikkat etmelisiniz sadee bir öneri sonu hiç iyi görünmüyor isim vermiyorum ama özellikle bazıları hakaret etmeye doğru hızla koşmakta:DCansel elçin mükemmel olmasada iyi oyuncu en azından farklı karakterleri yapabiliyor.Tubada tatlı ve hoş bi bayan.Bencede uzatmayın(:Yalancı Baharı izledim ve beğenmedim her yönünden ofsayt bencede(:Ama cansel elçin fanları kurtarır o diziyi kaldıramazlar kolay kolay.Kuzey güney ve öykü kaayel gayet iyi.Bence öykü çok güzel bir kız neresi çirkinki iri iri güzel gözleri güzel yüzü var kızın gayet tatlı(:Herkesin kendi görüşü tabi(:
    Misafir(celinn) - 15.09.2011 18:25:38
  • bende öykü karayel hakkında söylediklerinize katılıyorum harfi harfien dizi süper süper deniliyor bu konu es geçiliyor güzel olmasına rağmen itici bir kız..gerçekten başrol oyuncusu olarak hoş durmuyor..bade genelde geride kalırdı öykü karayel sayesinde gözümüze daha iyi gelmeye başladı..
    Misafir(misafir) - 15.09.2011 18:15:32
  • bir yorumcu demişki,Fatmagül ü yayından kaldırsınlar.arkadaş,senmi karar veriyorsun bu işlere.bizi insan yerine koymuyorsun.benim haftada bir gün dizim var,vede perşembeyi bekliyorum.Beren in oynamadığı bir diziyi izlemiyorum.sen karar veremezsin.ben burda akşamı zor ederken....
    Misafir(nesrin) - 15.09.2011 18:14:47
  • Yazınızı çok beğendim.Ayrıca tubada canselde gayet iyi oyuncular oyunculuklarını beğenmek zorunda değilsiniz ama özel hayata girmek çok ayıp.Yalancı Bahar Ezelle alakasız kötü bir dizi karakterlein bir gerçekliği yok herkesin kendi fikri reytinglerdede düşüyor bu düşüşle ister istemez kaldırırlar(bidaha düşerse tabi)Tubada gayet güzel hoş bi kadın bu kadar yoruma parmak yormaya yazık diyorum sadece.
    Misafir(Yorumcu) - 15.09.2011 18:10:52
  • Kuzey güneyi begendim ama Kıvancın kendini cinsel obje olarak göstermesi gerçekten çok kötü bunu AY yapım her diziisnde yapıyor resmen oyuncuları kullanıyor.Hepsine teker teker acıyorum
    Misafir(bbb) - 15.09.2011 17:54:34
  • ya bu kendine 'tuğbacılar' diyenlerim başka işi gücü yok herhalde..siz kimsiniz ya?? herkesin hakkında atıp tutuyosunuz...yok efendim neymiş murat yıldırım tuba hanım hakkında ileri geri konuşmuşta gözden düşmüş...siz kendinizi ne zannediyorsunuz, neyin otoritesi olarak görüyorsunuzda bu tarz yorumlar yapabiliyorsunuz??Birinin güzelliğine,oyunculuğuna hayran olmak , saygı duymak güzel birşeydir.Ama bu saygıyı herkese duymalısınız.
    Misafir(elif) - 15.09.2011 17:47:17
  • Öykü Karayel için çok ağır eleştiriler okuyorum... Yok çok çirkin, bu kız yerine ünlü birini koyslardı diye... Ancak ben öyle düşünmüyorum ünlü oyuncuların aksine bence birçok başrol oyuncusundan çok daha güzel ve doğal bir güzelliği olan bir oyuncu. Kendisinin yanılmıyorsam ilk dizi deneyimi. Yıllardır tiyatroyla uğraşan sırf sahne deneyimi olan bir oyuncunun birden kameralara alışmasının çokta kolay olmadığını düşünüyorum... Kamera çok daha farklı bir deneyim ve donuk olması çok normal bence iyi bir oyuncu ancak zamanla açılacağını düşünüyorum. Kıvanç Tatlıtuğda bu sektörde ilk başladığında çok yavan değilmiydi? Bence öyleydi... Şimdi ise harikalar yaratıyor. ve birçok oyuncuya taş çıkartacak bir performans sergiliyor ! Bence öykü karayeli hemen yargılamamak gerekir hem çok genç hemde dizi deneyimi olmayan bir oyuncunun üzerine bu kadar gidilmemesi gerekmektedir. Çünkü ilerde çok başarılı olacağına eminim. Yalancı Baharın ise kesinlikle elle tutulacak hiçbir yanı olmayan bir dizi her taraftan ofsayt!
    Misafir(Elaa) - 15.09.2011 17:37:30
  • Arkadaslar , cansel elçin'de tuba büyüküstünde sevdiğimiz oyunculardır. Cansel Elçin'le Tuba Büyüküstün iyi anlasan arkadaştır. Biz burda neden kavga ediyoruz.Burda sadece kendi seviyemizi düşürüyoruz. Bu konu bu siteden çıktı heryere yayıldı. Bir oyuncunun oyunculuğunu eleştirebilirsiniz , aile yapısını eşini , sevgilisini değil. Bu çizginin dışına çıkıldığında zaten butun gereksiz konular birbirini kovalar. Oyunculuğunu eleştirirkende belirli kurallar vardır. Eleştirmek için eleştiri yapmak çok yanlış. Lütfen birbirimizi kırmayalım. Gönülçelen bitti güzel/kötü bir diziydi.Bu size kalmış.Ama bitti. Cansel Elçin Yeni bir projeye başladı , Tuba Büyüküstün ara verdi. Burda 1 taş atılıyor ve onu çıkaramıyoruz. Beni bazı Cansel Elçin Hayranları tanır. Tanıyan yada tanımayanlardan ricam. Lütfen ama lütfen bu konuyu kapatalım. Kimse korktu'da çekildi , işte biz haklıyızda sustular yorumları yapmasın yaparlarsada aldırmayın. Herkes aynı yere bakar ama aynı şeyi görmez . Görmek zorundada değil zaten. Lütfen Arkadaslar artık bunları aşalım. tugce : admin ;)
    Misafir(TUGCE Y.) - 15.09.2011 17:34:38
  • ya bu tuba fanı olayı ne ya. tuba kim ya. zannedersin bana oskarlık oyuncu. her güzeli alıp başa tac ediyolar. ya tamam kişiliğini karakterini suratını vücudunu hatta belkide o donuk oyunculuğunu bile sevebilirsin.ama bu kadar delice sevdalanmak nedir?
    Misafir(tubaymışşş) - 15.09.2011 17:26:00
  • tubacilarin tam dengi birileri daha var engin akyurekciler.beren enginle ask yasamiyor diye kiza etmedik hakaret birakmiyorlar sanki mecbur enginle ask yasamaya.tek oyuncu engin,en iyi o, ondan baska buyuk yok gerci berenle oynamadan esamesi okunmuyordu ama olsun.iyi oyuncu ama karakter rollerinde daha iyi.tuba bebeklerini dogurup biraz buyuttukten sonra enginle dizi yapsin inanin harp cikar.iki tarafta hastalik derecesinde fanatik.canselin her turlu karizmasi var her rolun oyuncusu,gayette basarili.tubacilar tubanin her partneriyle boyle ugrasmaya devam ederlerse erkek oyuncular onunla oynamaya korkacak.bence birbirleriyle basedecek fanlari olan tuba ve engin partner olmali aman birbirleriyle ugrassinlarda cansel,kivanc,murat bunlarin dilinden kurtulsa.
    Misafir(sinan) - 15.09.2011 17:12:32
  • yanılıyosunuz maalesef. ben ne neslihan 17yim ne de funda. kendisini doğru düzgün tanımam bile. ama tanıdığınız başka bi isim olabilirim :)) cansel hakkında olan herşeyi sadece saydığınız isimler bilmiyo, herkes biliyo. bütün tubacılar biliyo. kimseyi de tehdit falan etmiyorum. etseydim sözde kalmazdı yani. sizleri sadece uyarıyorum. tubayla uğraşmakla yine cansele zarar veriyosunuz. bunun farkında bile değilsiniz. neyse cansel kötü oyunculuğuyla devam etsin. nasılsa ülkemizin tek kötü oyuncusu o değil :)) herkese iyi yorumlar..
    Misafir(xxxxx) - 15.09.2011 16:34:10
  • öfff amma baydınız ya sürekli konuşuyorsunuz susmadınız bir türlü. cansel kim, tuba kim en iyisi beren ve kıvanç.gerisi hikaye, susun artık..
    Misafir(miray) - 15.09.2011 15:35:34
  • hakikaten tuba fanları her yerde:(((((((((( yeminle bıktık artık ya, o kötü bu kötü,ona bunu yaparız şuna şunu..kurtlar vadisini fazla mı seyrettiniz çocuklar siz? çocuklar dedim çünkü cidden yazılar komedi...aynı kişi peşpeşe yazmış, hepsinin sonunda tubanın ikizlerini merak ettiğini söylüyor, ben fan değilim diyor, peşpeşe...kaç yorum birden...pes!!!!
    Misafir(misafir) - 15.09.2011 15:12:11
  • kuzey güney ve kıvanç gerçek bir magazin lansmanıdır, o kadar da çalışıversin artık kıvanç koca medya onun lansmanına uğraşıyor oa da azcık uğraşsın,ama bir yorumcu var, birilerine takık belli xxxx 14.09 18,59 mu öyle bir şey....cidden pek sağlıklı değil yazdıkları, daha aşağılara da yazmış çünkü....ben biraz sakinleşip kafasını toplamasını, insanlara karşı kendi kendini bu kadar doldurmamasını ve de sevdiği oyuncular olabilir ama arada o oyuncunun fan sayfası ve oranın dedikodu ortamından çıkıp dizilerden başka programlara da bakmasını gazete okumasını,kitap karıştırmasını film izlemesini ne bileyim kafasını ve ruhunu arındırmasını öneririm...acilen......kendi iyiliği için herşeyden önce:)
    Misafir(misafir) - 15.09.2011 15:06:54
  • emrin olur yorumcu 14.09 21.55:))))
    Misafir(misafir) - 15.09.2011 15:00:23
  • Maşallah; yazı harika,düşünce objektif ve en güzel yönüde bu zaten.. Ama alttaki yorumlar birer tartışmaya dönmüş aslında Dilara hanım ne güzel anlatmış ve tartışılacak bi yön bırakmamışki,insanlar tubacı ya da ocu bucu diye ayrılmıs ki bunun en acık örneği ''tubacılar''denen kesim.Bence siz de Dilara hanım ın yazısını okumus üzeresiniz ki Cansel harika bir oyuncu çünkü gönülçelen de ki salon erkeğinden tam bir psikopata bağlaması onun çok iyi bir oyuncu olduğunu göstermeye yeter.Lütfen biraz objektif olun.. Bu objektif yazı için ayrıca teşekkürler.. Hernekadar herkes kendine göre yorumlasa da..
    Misafir(diLek..) - 15.09.2011 14:01:46
  • xxxxx siz cümlelerinizin tehdide doğru yol aldığının farkında mısınız?ne demek tubacıların elleri kolları uzun, maazallah cansele de dokunuverirler?kendinize gelin artık!!adamın oyunculuğunu eleştirdiğinizi söyleyip itici hale geldiğini eklemeniz de çok abes olmuş.oyunculuğunu da kendisini sevmediğinizden dolayı kötülediğiniz ortaya çıkıyor, azıcık dikkat edin bari gizleyin kendinizi.;)gerçi adamın fanlarının yaptıklarını ona mal ederek oyuncudan soğuyan birine de ne anlatıyorum değil mi?:))daha ikisi ayırt edilemiyorsa vay halinize...
    Misafir(sibel) - 15.09.2011 13:45:20
  • kuzey ve güney den başlamak istiyorum... olmamış hatta çok kötü olmuşş.. 1. si kız iğrençç.. hem oyunculuğu hem güzelliği 2.si diziyi değil ama kuzeyi ezele benzetmeye çalışmışlar...:D iğrenç olmuşş.. 3.sü konusu çok saçma pek çok ayrıntı atlanmış ..vs.. say say bitmez.. Yalancı Bahar.. izlerken ilk bölümünü yinemi cansel dedim derkennn aman allahım buda kim dedim adamı çok güzel değiştirmişler süper olmuşşş... ayrıca kendi seside bir psikopata yakışan düzeyde.. evcana gelince her zamanki gibi oyunculuğu süper olmasada iyi :D konusuna gelince gayet gerçekçi buldum.. ezel gibi tamemen saçmalık değil.. hatta bir türk filmine benzerliği dikkatimi çekti sanki onun devamı gibi olmuşş... kuzey ve güney tutmıcak bir dizi şimdiden söyleyeyim de:D
    Misafir(sevgi) - 15.09.2011 12:25:46
  • Sana söylüyorum,misafir,ya da neslihan17 ya da funda hangisini kabul edersen. Ülkemizin bir oyuncusuna yönelik tehditlerin artık fanlık boyutu aşmak üzere. Bir hukukçu olarak bana haber verildiği için bunu yazıyorum,2. kez bu tehditi yapmışsın,bana verilen tapelerde var. Türkiye Cumhuriyeti yasaları bu konuda gayet açık..
    Misafir(misafir(xxxxx) ) - 15.09.2011 11:02:35
  • Dilara hanim agziniza saglik... Yalanci Bahar gercekten bi felaket... cok soguk!!! Selimle Zeynepin bulushma sahnesi filmin TOP sahnesi... olamadi!!! Olmaliydi ama yapamadilar ishte! Fahriye henuz bash rolu kapacak tecrubetye sahip degil... Yazik. Pazartesi 2 tane yeni dizi, ve tam bi husran... Ama Kuzey GUneyi mukemmel yapmishlar. Iyi ki, Tolga Kareli secmemishler... Jenerik muzigi mukemmel... AY YAPIM bu ishi goturdu gidiyor.. Helal!!! Muhteshem Yuzyiln ishi cok zor...
    Misafir(Bakuden... ) - 15.09.2011 10:41:10
  • Yorumcu 21.55 ne iyi yazmışsın(:Yalancı Baharın o kadar reklamını yaptılar ama dizide iş yok(:Ezel çakması değil Dilara Hanım çok haklı ama ne etkileyici bir müzik ne de muhteşem bir senaryo var kurtarsa kurtarsa fanlar kurtarır düşüyo reytingler giderek:DYalancı bahar 3 hafta sonra kaldırılırsa şaşmayın bence (:
    Misafir(Okur) - 15.09.2011 09:21:18
  • Canselciler diyo canselin röportaj başlaığını okumuşsunuz e sizin yaptığınız ne kızın özeine girmeyi iyi biliosunuz nereden biliyosunuz o bilgileri haberlerine bakamdan ha???Ben bu kadar safını görmedim ya sazan gibi atlamışlar(:Cansel elçine laf etmiyorum kendisine karşı nötrüm ama siz tubayı eleştirdiğiniz gibi bizde yapabiliriz bunu biz yapmassak fan olmayan biri yapar adam eleştiri almasın mı yahu:D
    Misafir(YoRuM) - 15.09.2011 09:18:48
  • xxxxx yorumunu yapan kişi. Aslında Neslihan 17(Funda) mı demeliyim bilmiyorum. Bu yazdıklarının aynısını daha öncede başka bir sitede yazdığın için senin olduğunu hemen anladım. Sen kimi tehdit ediyorsun. Asıl senin bu yaptıkların yüzünden Tuba büyüküstün'ün başı çok ağrıyacak buna hiç şüphen olmasın. Dahası dikkat et kimin kolu ne kadar uzun hiç bilemeyiz. O kol seninde başını çok ağrıtacak haberin yok. Bu uyarımı dikkate almanı öneririm.
    Misafir(Dikkat Et!.) - 15.09.2011 09:08:13
  • yalancı bahar da hiç bir oyunculuk göremiyorum...giyim kuşam lüks araba ev bunlarla dizi mi olur...ezel aşk ı memnu muhteşem süleyman dizi bunlar ve onun gibiler f.g suçu ne-kuzey v.s. yalancı bahar ne ki kaldırılsın bence yayından.............
    Misafir(yorumcu) - 14.09.2011 21:55:17
  • Kuzey Güney'de Kıvanç Tatlıtuğ gerçekten çok iyi. OYunculuğunu geliştirmek için çaba göstermesini tebrik ediyorum. Çabaları gayet iyi sonuç vermiş. Ben çekimleri de çok beğendim. Yalancı Bahar'da yalı benim en son dikkatimi çeken hata. Fahriye Evcen'in başrol olarak yetersizliği, kıyafetlerinin felaketliği, Cansel Elşçin'in fan baskısı ile kendi sesini kullanması (30 yılı Fransa'da geçirmiş bir Türk dışında bir Türk'ü seslendirmesinin hala mümkün olmadığı o kadar açıkken fanları dinleyen yapımcılara şaşıyorum), akıllı düzenbazlığın akıllı yazılamaması, öne çıkan bir senayo, çekim kalitesinin olmaması... Yalı mı? Hangi yalı???
    Misafir(seda) - 14.09.2011 21:51:30
  • Dilara Hanım, Yalancı Bahar ile ilgili yorumunuzu okuyunca sonunda birileri doğru birşeyler yazmış diye sevindim. İnanın günlerdir bu dizi için söylenen Çakma Ezel laflarından bıktık usandık. Sanki Ezel diziside çakma değilmiş gibi birde bu dizinin konu olarakta benzememesine rağmen sürekli bunu yazmak nasıl bir mantık işidir çözemedik. Evet sizinde bahsettiğiniz gibi Aşk-ı Memnu dizisi için kullanılan evin seçilmesi çok yanlıştı ama bunun için artık çok geç. Birde şu aşağıda ki Tuba fanları içinde iki çift laf etmek istiyorum. Cansel Elçin tiyatro eğitimi almış bir oyuncudur. Gönülçelende dublör kullanabileceği halde istememiş aylarca piyano dersi almış ve ekranda gördüğümüz her parçayı bizzat kendisi çalmıştır. Hangi oyuncu bunu yapıyor. Cansel Elçin şu an oynadığı Yalancı Bahar dizisi içinde çok büyük bir risk alarak psikopat bir katili oynamayı tercih etmiştir. Barda gerçekleştireceği küçücük bir sahne için bir hafta barmenlerden özel ders almış ve o sahneyi başarıyla gerçekleştirmiştir.Sırf işine olan saygısından ve sevgisinden bunu yapmıştır. Üstelik şimdi kendi sesiyle de oynuyor.Bir oyuncunun kendi sesiyle oynamaması sebebiyle eleştirilmesini anlarım ama ben hayatımda ilk kez bir oyuncunun kendi sesiyle oynadı diye eleştirildiğini ve bu yüzden kötü oyuncu ilan edildiğini görüyorum. Bazı arkadaşlar çok güzel yazmışlar. Sizler bunu ilk kez yapmıyorsunuz..Sırf karalamak için ve bazı şeylerin hıncını çıkarmak için bunları yazdığınızı hepimiz biliyoruz. Çünkü Tuba hanımın bütün reklamına karşılık eşi Onur Saylak başarılı olamadı. Hatta son oynadığı dizisindeki rol Gönülçelende oynadığı rolün birebir aynısı. Ama bunu eleştirecek yüreğiniz olmadığı için başkalarına saldırıyorsunuz.Size göre herkes kötü bir tek Tuba Büyüküstün iyi öyle değil mi? Gördük ne kadar iyi olduğunu. İstediğinizi yazın. Gerçekleri örtbas edemezsiniz.Herşey ortada çünkü.
    Misafir(Hande) - 14.09.2011 20:16:58
  • Dilara Hanım, Yalancı Bahar ile ilgili yorumunuzu okuyunca sonunda birileri doğru birşeyler yazmış diye sevindim. İnanın günlerdir bu dizi için söylenen Çakma Ezel laflarından bıktık usandık. Sanki Ezel diziside çakma değilmiş gibi birde bu dizinin konu olarakta benzememesine rağmen sürekli bunu yazmak nasıl bir mantık işidir çözemedik. Evet sizinde bahsettiğiniz gibi Aşk-ı Memnu dizisi için kullanılan evin seçilmesi çok yanlıştı ama bunun için artık çok geç. Birde şu aşağıda ki Tuba fanları içinde iki çift laf etmek istiyorum. Cansel Elçin tiyatro eğitimi almış bir oyuncudur. Gönülçelende dublör kullanabileceği halde istememiş aylarca piyano dersi almış ve ekranda gördüğümüz her parçayı bizzat kendisi çalmıştır. Hangi oyuncu bunu yapıyor. Cansel Elçin şu an oynadığı Yalancı Bahar dizisi içinde çok büyük bir risk alarak psikopat bir katili oynamayı tercih etmiştir. Barda gerçekleştireceği küçücük bir sahne için bir hafta barmenlerden özel ders almış ve o sahneyi başarıyla gerçekleştirmiştir.Sırf işine olan saygısından ve sevgisinden bunu yapmıştır. Üstelik şimdi kendi sesiyle de oynuyor.Bir oyuncunun kendi sesiyle oynamaması sebebiyle eleştirilmesini anlarım ama ben hayatımda ilk kez bir oyuncunun kendi sesiyle oynadı diye eleştirildiğini ve bu yüzden kötü oyuncu ilan edildiğini görüyorum. Bazı arkadaşlar çok güzel yazmışlar. Sizler bunu ilk kez yapmıyorsunuz..Sırf karalamak için ve bazı şeylerin hıncını çıkarmak için bunları yazdığınızı hepimiz biliyoruz. Çünkü Tuba hanımın bütün reklamına karşılık eşi Onur Saylak başarılı olamadı. Hatta son oynadığı dizisindeki rol Gönülçelende oynadığı rolün birebir aynısı. Ama bunu eleştirecek yüreğiniz olmadığı için başkalarına saldırıyorsunuz.Size göre herkes kötü bir tek Tuba Büyüküstün iyi öyle değil mi? Gördük ne kadar iyi olduğunu. İstediğinizi yazın. Gerçekleri örtbas edemezsiniz.Herşey ortada çünkü.
    Misafir(Hande) - 14.09.2011 20:16:41
  • süper bi yazı katılıyorum dizi fahriye evcen daha kim ayrıca basrole kondurdular hemen cansele yazık olmus cidden yanlıs proje be cansel :( üzüldüm adına sen daha iyi yapımlara laiksn
    Misafir(burcu ) - 14.09.2011 19:21:28
  • cansel fanları tubayı, tubanın yaptıklarını, özelini, işini, hayranlarını hatta hatta facebook sayfasını yöneten insanların neler yaptığını inceliyo, okuyo da biz adamın bir röportaj başlığını okumuşuz çok mu? madem bunları savunuyorsunuz o zaman sizler de tubayı takip etmeden, onun açığını aramaktan vazgeçin. sizler tubaya etmediğiniz hakareti bırakmadınız, ama bizler adamın oyunculuk yeteneğini eleştirince kötü oluyoruz dimi. farkındaysanız bizler oyunculuğunu eleştiriyoruz, özelini değil. ama sizler özelini ele alarak etmedik hakaret bırakmadınız. şimdi saygısız, çekemeyen biz olduk dimi. bırakın bu ayakları... canseli önce itici hale getiren fanları, sonra kendisi oldu. reklam peşinde olduğunu, tubacılardan yeni dizisi için destek beklediğini kendi ağzıyla söyledi. gönülçelen setine giden hayranlara sorabilirsiniz :)) haa bunlar önemli değil. tubayı kullanan tek insan cansel değil. alıştık biz bunlara...ama cansel fanlarının tubaya saymadıkları laf kalmadı. bu yüzden bizim de bazı şeyleri eleştirme hakkımız var. şunu da söyleyeyim. sizler tubayla uğraştığınız sürece, cansel elçinin başı ağrımaya devam edecek. tubacıların elleri, kolları çok uzun, mazallah cansele de uzanır filan..
    Misafir(xxxxx) - 14.09.2011 18:53:46
  • evet çakma ezel değil buna bende katılamam ama berbat bir dizi.Yazık onca oyuncuya.Ben cansel elçni beğeniyorm ama kötü eleştiri almayacak diye bişey yok iseyen istediğini azar bende tuba büyüküstünü beğenmiyorum mesela ne var bunda uzatacak!Cansel elçin ''bana göre''yetenekli ve başarılı ama proje pek seçemyor gibi.Yalancı bahar gitgide düşüyor reytinglerde.Öykü karayeli donuk bulmuyorum ama biraz soğuk bir tavrı var değişik yani bana da sempatik geliyor.CanselTuba fanları her zamanki gibi başlamışlar kavgalarına ama hiç yakşımıyor gönülçelen de hiç mi sevmediniz bu ikiliyide kavga sürekli(:Ne zaman haberlere baksam en çok bu iki sanatçının fanatikleri var yorum bölümünde bir benim dikkatimi çekmedi herhal.Çok güzel biryazı olmuş.Dilara hanı her zamanki gibi muhteşem yazıyor.
    Misafir(misafir yorumcu) - 14.09.2011 18:42:43
  • cansel seven arkadaslar üzülmeyin meyve veren agac taslanir bilmiyormusunuz baktilar oyuncular harika oynuyor kendilerinin yere göge sigdirmadiklari dizileriyle yarisiyor ne yapalim dediler eeeeeee bir seyde bulamayinca köske takti herkes gönülcelende komik bir durumda iflas yasanmisti köskten ayrilmak icin simdide pek ala yangin cikabilir (hemde selim aziz tarafindan cokta eksin olur ileride kim bilir) yapimci bunaldik artik bu aski memnu ya takiklardan bir zahmet senaristlere söylede yansin bu yalimi kösmü bunlarda kurtulsun bizde
    Misafir(misafir ) - 14.09.2011 18:36:39
  • evet cansel elçini bende beğenmiyorum ve her eleştiri ve yorum iyi olacak diye bi kaide yok ha hakaret edip küçümsemem ama beğenmiyorum bu kadar.Bunada kimse karışıp sataşamaz cansel elçini herkes sevecek kötü eleştiri gelmeyecek diye bir kural yok düşünce özgürlüğü diye bişey var.Kuzey güney gayet güzeldi.Tuba büyüküstünün kızlarını bende merak ediyorum şu sıralar pek sevmesemde kendisini eminim tatlı kızları olur(:
    Misafir(yorumcu54) - 14.09.2011 18:32:40
  • Eleştiri iyi yönde olacak diye bişey mi var cansel kötü oyuncu diyolarsa size ne ya her yere yetişmek zorundamısınız sizin beğenmediğinzi bir başkası beğenir beğenmez eya tersi eleştiri yapabilir gecce.com canselinize övgü yağdrılsın diye açılmadı!!!!!!!Herkes istediği gibi yorum yapar beğenmezlerse beğenmezler gayet doğal bişey size ne ya facebook mu zannettiniz burayı!!Tubacı canselci olacak yaştada değilim cevap falan vermeyin herkes istediğini yazar ya ne bu tepki ben cansel elçini seviyorum değil takip ederim ama ne zaman açsam haberlerine baksam tubacılar canselciler birbirine girmiş.Bırakı herkes istediğini yazsın bu ne ya!
    Misafir(Eleştiri) - 14.09.2011 18:27:22
  • Makalenizi beğendim dilara hanım çok güzel olmuş(:Yalancı bahar ezel çakması değil bencede ama gerçekten kötü bir dizi.Cansel elçin Tuba büyüküstün fanları doğru fan sayfanıza(:burası bir magazin sitesinin yorum alanı tartışma polemik yeri değil birbirine sataşmak neymiş isteyen istediğini yazar al bende yazaım bence bu dizide kötürdü cansel elçin hatrla sevgilide iyiydi alın!!Hadi bu na da cevap verin!!Hakikaten çocuklar bile yazamaz böyle komik şeyleri nerede olduğnuzu bilmiyosunuz galiba facebooka mı nereye gidecekseniz gidin ne zaman açsam şu siteyi aynı kişiler aynı tarz yorumlar bu ne ya!Bir acayipsiniz gerçekten.Hadi banada sataşın sataşmazsanız kusur kalır buyrun(:Öykü karayeli bende donuk buldum tuba büyüküstünün kızlarııda merakla bekliyorum kesin çok güzel olurlar:)
    Misafir(mükemmel!) - 14.09.2011 18:24:03
  • SÜPER BİR YAZI OLMUŞ NOKTASINDAN VİRGÜLÜNE KATILIYORUM ON NUMARA ANALİZ OLMUŞ, KIVANC VE MATMEZEL SÜPER TESPİT OLMUŞ :D
    Misafir(serpil yılmaz) - 14.09.2011 17:57:59
  • misafir ceyda sorunuzun cevabi su tuba fanlari hala daha hazmedemediler cansel tuba ile evlenmedi diye aslinda bütün kinleri budan ibaret ,ne yapalim hep ayni bakisi yapan kizi yoldan gecen saticiyada ayni alik bakis sevdigi adamada sasirmis durumda gittide ekranlardan rahat ettik bizde cok sükür güzellik bir yere kadar dimi ,,,kuzey güney dizisine yazdiklarinizada katilmamak mümkün degil fakat basroldeki kizi hic begenmedim ekran isigi yok onda donuk ,kivanc gölgede birakmis herkesi
    Misafir(misafir ) - 14.09.2011 17:51:16
  • Tubacıların bu hazımsızlığını anlamak çok zor gerçekten ne ki tuba gökten inmiş bir melek falan mı Murat Yıldırım kötü Cansel Elçin kötü o kötü bu kötü kim kaldı geriye kabul edin artık birçok insan tuba hakkında aynı şeyleri düşünüyorsa vardır bir sebebi Murat Yıldırım tubayı sevmek zorunda değil ona yüz vermedi burçinle evlendi diye bu nefretiniz... tubacılar her sette bir sorun yaşıyor çünkü Tuba huysuz kaprisli kendini beğenmiş egoistin teki bu yüzden kimseyle anlaşamıyor Tubcılar hep birilerinin oyunculuğuna laf eder ama tubanın berbat ötesi oyunculuğunu hiç görmezler tubanın mal mal bakışlarından mıymıymıy sesinden fenalık geldi insanlara allahtan onur saylak gibi şöhret olma derdine olan birinden ikiz bebe yaptıda tubayı ekranda görmekten kurtulduk
    Misafir(.....) - 14.09.2011 17:43:53
  • tuba hayranlarının canselle alıp veremediği nedir hiç anlamıyorum. adam murat yıldırım gibi tubacığınızla ilgili kötü şeyler mi dedi, sette kötü mü davranmış, küfür mü etmiş, nedir? aksine röportajlarda sorulduğunda hakkında hep iyi şeyler söylediğini okudum ben bugüne kadar. ayrıca zaten dilara hanım'ın tubayla uzaktan yakından alakası olmayan yazısını altında tuba yorumlarının ne işi var? tuba ekranlarda yok bu sene diye saracak yer aranıyor galiba. enişte dizisi diye bağıra basılan dizi de çok sarmayınca vuralım abalıya psikolojisine girildi. insan oyunculuğunu beğenmediği birinin dizisini izler, röporajlarını takip eder mi? adam kendi işine gücüne bakıyor, herkes de öyle yapsın.
    Misafir(suna) - 14.09.2011 17:30:10
  • aha da buraya yine tubacilar basmis kacalim dedim okuyunca yorumlari, bu ergen fanlardan her yerdeler biraz akilli olun arastirin ne olur neden bu,dilara pekel hanim efendi canselin oyunculugundan bahsetmez anlamadim adam piyanoyu kendi caldi hemde öyle böyle zor olan bir eseri degil bayagi zor hemde nerelerdeydiniz acaba sorusu geliyor ister istemez , evet o yali aski memnumu nedir onlarin tabulu malimi nedir bu yali anlamadim elestirecek bir sey bulamadilar ondan olmasin ...her yerde bir saldiri neden diye soracaklara diyorumki gizli sakli degil sensiz olmazi göklere cikarmakta gizli cevap gökce bahadirda onur saylak tubanin sayesinde paraya para demeyecek 5 den 20 ye cikti diye haberler cikti ben sizlerden duydum arkadaslarin yazdigi gibi ücüz olsaydi bebekleri keske onu daha dizilerde görmek istemiyooruzzzzzzzzzzzzzzzzzz yani tubaciki bu yazdiklarim yayinlanmasi dilegiyle not : tuba fanlari cevap istemiyorum BU YAZDIKLARIMA LÜTFEN
    Misafir(misafir ) - 14.09.2011 17:29:54
  • İstemeyen görmez kardeşim mesela ben canselden baska kimsenin haberine bakmıyorum demek ki istenilince oluyormuş. SAdece baslıkalra bakarak bu ince detayları nasıl biliyorsunuz orasıda ayrı mesele..tuba hayranlarının birisini sevmemesinin sebebi ancak ondan daha cok dikkat çekmesidir ... o kadar gidip yanyana pozları çekinip ikiyüzlülük yapan siz tuba fanları. Herkeside aynı kefeye koymak istemiyorum ama sensinde demek istemiyorum.Üstelik aynı Tuba fanları ( yani sen) herşeyi bildiklerini zannederler ama hiçbirşeyden asıl haberleri olmayan ve sürekli aldatılan kişilr( yani sen) de onlardır.Ama bunu anlatmaya ne benim zamanım yeter nede sizin o nadide beyinleriniz anlar
    Misafir(........) - 14.09.2011 17:29:02
  • Sorunuzu cevap: Evet, Oyku Karayel cok donuk. Basarisiz buluyorum. TV'ye yakismadi. Belki de tiyatro'da kalmasi daha iyi olurdu. Ote yandan dizi harika, KivancTat muthis. Bu arada, MAtmazel'in bakislari yorumunuza cok hostu. Bu arada Nedir bu Tuba, Cansel tartismalari. Gecce'ye yazan yorumcular nicin hep Tuba Ve Cansel'den bahsediyor? Garip bir fan bazlari var. Dilara, makaleniz muthis olmus!
    Misafir(Ceyda) - 14.09.2011 17:05:21
  • yalancı baharın bencede tek hatası o evi kullanmak olmuş..onun dışında tabiki fahriye evcenin olması diziye ilgiyi artırdı..şimdilik iyi gibi bakalım..sensiz olmazı nette izlemek istedim ama sadece 15 dk sürdü sıkıldım çınar ağacındaki anne oğul ikilisi güzel vesselam ona sözüm yok..kuzey güneyy asla izlemeyeceğim bi dizi muhteşem yüzyılıda rakip olcakmış yok artık :)) buarda kız ne öyle yani esas kız öykü mü ne Allhım fiyasko o ya başka birini bulamamışlarmı hiç etkileyici değil..bişiy daha yer gök aşk ı geçen yaptığınız kategori içine almamış olmanız gerçekten hoş değildi..pzt günü için birinci o çnk :)
    Misafir(deniz) - 14.09.2011 17:02:11
  • Cansel Elçin'in oyunculuğuna laf atmanızı anlamıyorum.Beğenmediniz beğenmedim diyip değiştirin kanalı.İlla dur şunun eksik yanlarını bulayım,aman sesi de pek kötüymüş demenin alemi yok!
    Misafir(CEFC !!) - 14.09.2011 16:38:26
  • Kıvanç muhteşem oynuyor, herkes bayıldı.süper yol katetmiş.yalancı bahar ın tutulmamasının nedenini bilmem,izlemeye tahamülüm olamaz çünkü.biz Bihter le Behlül ü, unutmadık,kimse unutturamaz.daha fragmanında,o saniye değişiyorum kanalı..... sanki kiracı gelmiş,taşınacak gerçek sahipleri gelecek gibi....
    Misafir(nesrin) - 14.09.2011 16:38:08
  • murat yıldırıma laf yok
    Misafir(XYXYX) - 14.09.2011 16:28:22
  • CANSEL ELÇİNE LAF ATIP DURMAYIN.ONUN GİBİ BİSSÜRÜ TANINMIŞ OYUNCUDAN DERS ALIN ONUN KAZANDIĞI ÖDÜLLERİ KAZANIN ONUN KADAR ASİL VE EFENDİ OLUNDA SONRA GELİN BENCE!
    Misafir(ELİF ÖZTÜRK) - 14.09.2011 16:09:38
  • son zamanlarda o kadar çok cansel reklamı yapıldı ki röportajlarını okumak istemesek bile her an karşımıza çıktı ve en azından röportaj başlıklarını okumak zorunda kaldık. haa o kadar reklama, röportaja rağmen dizisi istenilen fırtınayı yaratamadı o da komik bi durum tabi :)) evet tuba büyüküstün severleriz ama canseli eleştirmemizin tubayla hiçbi alakası yok. adamın ne kadar kötü bir oyuncu olduğu ortada...tubacılar canseli sevse, iyi bi oyuncu mu olacak :)) tabiki hayır :) gönülçelen dizisinde dublajla bi nevi kapatılıyormuş kötü oyunculuğu ama şimdi kendi sesini kullanınca kabak gibi çıktı ortaya..istediğiniz kadar savunun yani :)) murat yıldırım konusuna gelince..hiçbi şey bilmeden attığınız o kadar belli ki...murat yıldırım asi setinde nerdeyse 2 yıl boyunca tubayla uğraşmıştır. neden uğraştığını da hala bilmiyoruz. belki ciğere pis demiştir bilemiyoruz :)) ama dizi bittikten sonra da tuba hakkında ileri geri konuşmuştur. tuba çok kötü bi insan, çok kötü bi oyuncu bile olsa birinin hakkında böyle saçma sapan konuşmak doğru mudur? hele ki bu konuşan bir oyuncuysa...tuba hayranları murat yıldırım ı bu yüzden sevmiyorlar ve bu yüzden gözden düştü. aynı şeyi cansel de yapmaya kalktı ama hayran ve reklam kaybetmek istemediği için kendisi frene bastı. ama frene basması bi işe yaramadı. tuba hayranlarının empatisini kaybetti. tuba hayranları birinden hoşlanmıyorsa bunu vardır bir sebebi yani..
    Misafir(xxxx) - 14.09.2011 10:58:28
  • Kuzey Güney abartıldığı kadar iyi bir dizi değil kötü de değil orta karar ,Yalancı Bahar da orta karar ,dün izlediğim Sensiz Olmaz çok fena . Yalnız burda bile Tuba çıktı karşımıza bence uzun bir süre konuşmasak fırsat varken Türk televizyonları bir nebze rahatlayacak ne de olsa yarın bir gün gram ilerlemeyen oyunculuğuyla yine ekranlarda olacak. İkiz yerine keşke üçüz olsaydılar:)
    Misafir(begüm) - 13.09.2011 22:54:54
  • cansel iyi bir oyuncu,bunun polemiğini yapmayın,neden mi yapanlar belli de ondan..canseli de tubayı da seven insanlar da var,onlar böyle demiyor ama aşırı fanatik,tuba bağımlısı bir kitle var, ve onlar onu akıllarınca hep herkesten üstün flan göstermek için önce beraber oynadığı kişileri,yanındaki kişleri flian hep yeriyor,takıyor resmen uğraşıyorlar..şuradan biliyorum,asi bitince de aynı şey oldu, hatta dizi süresince de oldu,o bitti,şimdi gönülçelendeki cansele geldi sıra..asi bitince murat yıldırıma ve yeni dizisine ne taktılar,nurgül y.a demediklerini bırakmadılar,ama neler....muratın karısına ayrı taktılar,heryerde ona laf ettiler.o bitti,ya da azaldı sanırım,şimdi cansele ve onun hayatına,yeni dizisine takıyorlar,sami saydana etmedikelri hakaret kalmadı,onuru ben de beğenmiyorum o ayrı,tubanın adını sonuna kadar reklam yapmaktan çekinmedi,o ayrı,ama tubacılarda bu fanatiklik var,gönülçeleni izledim,ama bitti,ama onlar cansele takar da takar şimdi,murata da yaptılar çünkü..ve hep aynı şeyi diyorlar,"tubayla oynayanlar ona kötü,o oyuncuların sevenleri tubaya karşı!" böyle inanılmaz inanışlar geliştiriyorlar kendilerine,ve işin kötüsü hakikaten inanıyorlar bu safsatalara..sadece tubayla ilgilenip,herkesi kendi hayatında bırakmıyorlar...böyle..şimdi cansele taktılar, sonra diğer oyuncu,sonra diğeri... filan...böyleler maalesef..
    Misafir(misafir) - 13.09.2011 22:10:44
  • ahahaaahahaaa:) ayol canselden nefret ediyor biri aşağıya yazmış, ama adamın röportajlarını kaçırmamış:)))) ayyy ayyy.:).ben size ne diyim:))...yormayın kendinizi siiiz...su yolunu buluuuuur:))) siz ikizlere bakın bence, elalemin röportajıyla işiniz ne...ama dilara pekele kısa süre neler yazmıştınız aynı bu sitede yine.....hey gidi heeey........ahahaaaa:))))))))))))
    Misafir(misafir yorumcu) - 13.09.2011 21:40:35
  • kuzey güneye orjinal ve yeni demiş biri...) bilmeyebilirsiniz ama bilgisizliğinizi bu kadar açık edince...yani:)...geçen yaz ne yaptığını biliyorum ve başka filmlerin sahneleri bu filmleri bilenlere hemen göründü dizide:) asi çocuk-iyi çocuk-bir kız hikayesi..orjinal tabi!...tv ve hayat kültürü, bir kişinin fan sayfasında yaşayarak belirlenen kişiler için;)...ama o kadar belli ediyorsunuz ki,asıl niyetinizi..:) komik ötesi..
    Misafir(misafir) - 13.09.2011 21:35:41
  • abi çok açık etmişiniz kendinizi...)) bu kadar belli etmeseydiniz:) fanatik tubacılar, hani şurada görmesek bir iki ay önce dilara pekele neler yazdığınızı ;) keşke kendinize ait, fikirleriniz, düşünceleriniz olaydı..böyle, bir kişi bir şey deyince, eleştiri gibi bir şey yazınca hoooop saldırı cephesine, aynı kişinin ağzından başka şey duyunca huuup övgüler yazmaya, ve de başkalarını karalamaya girişmezdiniz...:) neyse size hayırlı işler :) farkındaysanız ama o zaman olduğu gibi şimdi de olabildiğince adaletli yazıyor dilara pekel, o değişmemiş ki:) ezel benzetmesinin zıvanalağını,bunun ne amaçla çıkarıldğını anlamayan kalmadı...bunu yazmasına blie bozuldunuz değil mi? :)
    Misafir(misafir) - 13.09.2011 21:31:07
  • Bazı arkadaşlarda Cansel hazımsızlık yapmış ..Ama o yorumları kimin yaptığı kabak gibi meydanda farkedilmediklerini sanıyorlar galiba.
    Misafir(ah sizler yokmusunuz) - 13.09.2011 17:42:33
  • yalancı bahar çakma ezel değil bencede nazan şoray ve kadir inanırın balayı filminin kopyası gibi bişeydi(:Oyunculuklarda çok kötüydü cansel elçin bidaha kendi sesini kullanmaz inşallah.(:Diğer her yazdığınıza katılıyorum mükemmel bir yazı tubanın bebekleri çok güzel olacak bence(:aynı anneleri gibi(:
    Misafir(...........) - 13.09.2011 15:25:35
  • yalancı bahar bencede ezelle alakasız ama boş bir dizi senaryo kurgu müzikler hele o ev!Tube büyüküstünün kızlarını bende merak ediyorum kesin anneleri gibi güzel olurlar(:
    Misafir(.) - 13.09.2011 14:41:42
  • Dilara Hanım,elinize sağlık!.Dün Nurgül Yeşilçay'ın dizisine baktım ve Onur Bey aynı Gönülçelen'deki Levent karakterini çıkardı karşımıza!Oyunculuğu demekki bukadarmış!....Tuba'yı çok seviyorum,elit bir kadın ,çok asil bir görüntüsü var,görenlerin anlata anlata bitiremediği bir asaleti var.Oyunculuğunu da çok beğeniyorum,beden dilini ve mimiklerini çok başarılı kullanıyor,çok daha iyi yerlere geleçek ,Tuba'da bu potansiyel fazlasıyla var....Evliliğinde mutluluklar dilerim,kızlarına sağlıklı bir şekilde kavuşun mutlu olsun,ekranlara dönsün özletmesin kendini.................Kuzey-Güney'i ben senaryo olarak değişik buldum,ezel gibi özgün bir proje,amaaa Kıvanç ve kasları hiç ilgimi çekmedi(sarışınlardan hoşlanmayan tek kişi ben miyim?:(..)...Yalancı Bahar çok boş bir dizi,Cansel Elçin'in tuıhaf dublajı,(katili bile muhallebi kıvamında konuşması trajikomik bir durum!)nokta virgül kullanmıyor sanırım!.Elini kolunu nereye koyacağı konusunda hala(Gönülçelen'de ki gibi)kararsız...........Ali Poyrazoğlu der ki;Bir oyuncunun hareketleri,elini kolunu kullanması göze batmıyorsa, iyi bir oyuncudur!.......
    Misafir(Gizo) - 13.09.2011 13:08:23
  • Dilara hanım yine çok güzel bi yazı yazmışsınız ellerinize sağlık. Bir Tuba Büyüküstün sever olarak bütün yazılarınızı haklı bulmuştum. Özellikle Tuba'nın hamileliğinden sonra yazdığınız yazılar daha bi ilgimi çekmişti ve hepsinde haklı görüşlere yer vermiştiniz. Onur Saylak, Tuba'nın gölgesinden asla kurtulamayacak. İsterse oscarlık performans göstersin, isterse Türkiye'nin en iyi dizilerinde yer alsın ama ne yaparsa yapsın Tuba'nın sıfatlarını hep taşıyacak. Ayrıca Tuba fanları hiçbir zaman Onur'u ve Tuba'nın hayatına hızlı girişini kabul edemeyecekler. Tuba'yı sadece Tuba olduğu için sevmeye devam edecekler. Bu arada Tuba için mutluyuz. 2 küçük Tuba gelecek dünyaya...Allah nazarlardan saklasın onları... Yazınızda katılmadığım tek bi konu var o da yalancı bahar. yalancı bahar tam bir ezel çakmasıdır ve bunu görememiş olmanız beni şaşırttı. Gold film hep aynı şeyi yapıyor çünkü...hangi konu popülerse onu tekrar ekrana taşıyor. Ay yapımın romanlarla başlayan hikayelerine hanımın çiftliğiyle katıldı. Şimdilerde fatmagül çakmasıyla iffeti çıkarıyor karşımıza, ezel çakmasıyla yalancı baharı çıkardı. Daha kim bilir neleri taklit edecek. Yalancı baharın tek sorunu aşkı memnu konağı olsa keşke. Cansel elçin o diziyle ne kadar KÖTÜ bir oyuncu olduğunu tekrar kanıtladı. Kendi sesini kullanarak daha da dibe vurdu. Ses tonu, vurguları, kurduğu cümlelerin anlaşılmazlığı tam bir rezalet. Geçenlerde bi röp. vermiş "oyunculuğa bağımlı değilim" diye bence oyunculuk da ona bağımlı değil. bu yüzden oyunculuğu bırakmasını tavsiye ediyorum ona...
    Misafir(xxxx) - 12.09.2011 10:59:54
sayfa başı
© 2001-2012 MEDYANET İNTERNET HİZMETLERİ YAYINCILIK VE TİC. LTD. ŞTİ.