EROL KÖSE'DEN BOMBA BİR İDDİA!

Cem Yılmaz ve Ahu Yağtu ilk kavgasını etti iddiası!

Twitter Geyikleri

Flash !!! Cem Yılmaz dün gece eşi Ahuyla fena kavga etti, alkollu olan Cem ,bulundugu siteyi ayaga kaldirmiş...Guvenlik mudahele etmiş..!



EROL KÖSE, SEDA SAYAN'IN YENİ FOTOĞRAFLARINI DİLİNE DOLADI!

Erol Köse, daha önce çıplak fotoğraflarını twitter'da paylaştığı Seda Sayan'ın yeni fotoğraflarını diline doladı.

Yahu biz sedanin bikac dekoltesini yayinlayinca çantayla hucumdaydi ben anayim, oglum millad vs diye, e noldu milad ? Taş devrine mi dondü

Blue jean gibiyim herseyin altına uyarim demiş Seda,bu cinaslı cumleler lastiklidir. Bu cümledeki gizli fettanlığı anladik!

Pozlar estetik o da ayri da, ben o çantayi kafama niye yedim onu anlamadim şimdi.. !

Daha da kimse bana laf edemez....alayina rot balansa devam... Sahi niye durdum Ki, maskeler zaten iniyo sirayla, patir patir #nediyosako

Bir ülkede namuslular da erol köseyi örnek almalı ve namussuzlardan cesur olmalıdır...işte o gün yıkılır şatolar ve sahte maskeli balo!

Dava açilsa da dönmeyiz yolumuzdan, dogruyu soylemek ne zaman suç oldu ? Can Yucelin dedigi gibi bizim Köyde kıça kıç denir hakim bey net!


İşte Seda Sayan'ın o fotoğrafları:

Fotoğraflar için tıklayınız...


#FATİHTERİMAYARI

bende merak edeip izldm hani nerde ayar,hiçbir soruya cevap veremedi erman toroglunun söledkleride gayet mantıklı #FatihTerimAyari

Fatih Terim yayına bağlanmadan önce aslan kesilenler Terim yayina bağlandıktan sonra saklanacak delik aradılar #FatihTerimAyari

Güne #FatihTerimAyari ile geçen gecnin sonunda başlamak paha piçilemez.Büyüksün hocam,iyiki varsın,iyik Galatasaraylıyız.

#FatihTerimAyari savulun battal gazi aman bzim imparator geliyor))

Fatih Terim'in olduğu yerde Aykut olsa olsa 18 ayar falan olur. #FatihTerimAyari

#FatihTerimAyari UEFA kupası kaldırtır, #24ayarAykutKocaman olmadığı halde şampiyonluk kutlatır. Araya da şike serpiştirelim baharat olsun.

#FatihTerimAyari #24ayarAykutKocaman futbol ligi mi,kapalıçarşı mı belli değil yahu!!

ulueren ve çetesini haklamıştır .)) #FatihTerimAyari

#FatihTerimAyari veriyor yaa adam imparatorrr

Arkasından atıp tutup Fatih Terim telefonla bağlanınca 360 derece dönen Nedim Türkmen'in Dünya Tiyatrolar Günü kutlu olsun #FatihTerimAyari

#FatihTerimAyari verdi telegol ekibi tir tir titredi imparator farkini herkese gosterdi buyuksun FATİH TERİM

Herkes sut dokmus kedı oldu #FatihTerimAyari

Fatih TERIM: Biriniz yargic,biriniz savci karsinizada almisiniz bi yalanci sahit hep beraber asiyorsunuz, kesiyorsunuz..! #FatihTerimAyari

#FatihTerimAyari iste budur ! Helal olsun importante Terim !



Video yüklenemedi...

YASAL UYARI: İçeriğin kopyalanması yasaktır. İçerik, sadece gecce’ye link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

Bunlarda ilginizi çekebilir: